Teikiama pagalba
Vadovauja pavaduotoja ugdymui – Regina Jarmulkienė

Logopedė
Kristina Vidikienė
Socialinė pedagogė
Edita Markevičienė
Mokytoja metodininkė
Jurgita Šerberienė
Sekretorė-mokytoja
Karolina Lazdauskytė
Psichologė
Giedrė Jankuvienė

Vyr. logopedė
Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė
Socialinė pedagogė
Menų pedagogės
MŪSŲ DARŽELIO
Vaikų kalbos raidą stebi ir pagalbą teikia vyr. logopedė Kristina Vidikienė.
Gavusi tėvų sutikimus, tiria ir įvertina vaikų kalbą, pildo mokinių kalbos įvertinimo korteles.
Iki rugsėjo mėn. 15 d. parengia vaikų, kurie turi kalbėjimo ir kalbos sutrikimų, sąrašus bei sutrikimų šalinimo programas.
Komplektuoja vaikų grupes įvairiems sutrikimams šalinti, dirba pogrupiais ( 2–4 vaikai); grupėmis (5–8 vaikai) bei individualiai.
Organizuoja pratybas (moko vaikus taisyklingai tarti garsus; girdėti ir skirti garsus; pažinti raides; kalbėti gramatiškai taisyklingais sakiniais; pasakoti, sekti pasakas).
Metodinės pagalbos teikimas mokytojams, tėvams (globėjams) ir jų konsultavimas specialiųjų poreikių vaikų ugdymo klausimais.
Dalyvauja Vaiko gerovės komisijos darbe.
Bendradarbiauja su miesto pedagogine psichologine tarnyba.
Ištaisius kalbėjimo ir kalbos sutrikimus, apie korekcinio darbo rezultatus informuoja tėvus, auklėtojas bei vaiką stebi 3 mėnesius.
Vaikų socialinę raidą stebi ir socialinę-pedagoginę pagalbą teikia socialinė pedagogė Edita Markevičienė.
Dirba su asmeniu (individualus darbas) – vaiku, tėvais ar teisėtais vaiko atstovais, pedagogais ir kitais ugdymo įstaigoje dirbančiais specialistais.
Vertina ir padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais vaikams kylančiais sunkumais (pagrindinių vaiko reikmių tenkinimo, saugumo užtikrinimo), dirba su vaikais turinčiais emocijų ir elgesio problemų.
Padeda tėvams ar teisėtiems vaiko atstovams ugdyti vaiką: suprasti jo socialinius ir psichologinius poreikius, jų tenkinimo svarbą, geriau suprasti vaiko, turinčio vystymosi sunkumų, poreikius, tėvų teises ir pareigas. Informuoja tėvus apie teisę gauti socialinę – pedagoginę pagalbą.
Bendradarbiauja su grupių auklėtojomis, kitais pedagogais ir specialistais, įstaigos administracija sprendžiant vaikų socialines-pedagogines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų. Teikia siūlymų, kaip būtų galima gerinti socialinį – pedagoginį klimatą, sukurti jaukią ir saugią darbo aplinką.
Kartu su įstaigos personalu, visuomeninėmis organizacijomis ir socialiniais partneriais iš kitų institucijų atlieka šviečiamąjį-informacinį darbą.
Inicijuoja, organizuoja socialinių ir prevencinių projektų kūrimą ir jų įgyvendinimą.
Palaiko ryšius su įvairiomis valstybinėmis įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis, teikiančiomis socialinę, psichologinę, teisinę pagalbą.
Atstovauja ir gina vaikų teises švietimo įstaigoje, teisėsaugos ir kitose institucijose.
Kartu su grupių auklėtojomis rūpinasi vaikų socialinių įgūdžių ugdymu.